Jumaat, 16 Mac 2012

kenangan bersama kawan-kawan yang caring + loving + charming



yeah .. akhirnya menjelma jugak tuan empunya blog !
yeayyy selama nie bukannya aku taknak keluar
tapi aku tak suka letak picca nie , yang nie pun
korang carik la sendiri ye Maisarah Arkam yang manaa ..





this is my friends yg mengada , menggedik , menggatal
opss .. taktak tipu jerr ! tengok muka budak baiikk tuh .. ko ada ??
oke , nie time sukan expired masalah 
dah berzaman kott tamat benda nie , tapi still nak wujudkan





nie BFF aku ..MAKWE DISINI aippp .!!
jangan sentuh , tengok boleh
hahaha ... oke dah tengok ? add tak ? apa daaa bina ukhuwah sekali 
baru lah kenal baik ke takk .



nice place sweety , korang charming smile ^_^
hikhok comel kan ? angguk jelha 
kurang aseemm .. comel la nie nak comel mana lagi
neutral nie , no make up make up 
plastiiikkk ..










*p/s : uii , banyak lagi sebenarnya .
tapi tak larat laaa !!
penaatt woo .. jangan take take

WE ARE FRIENDS TILL JANNAH
CANDIDATES PMR 2012
9A WE GET IT TOGETHER !!

(cumiecomotcrew) terbaeekk !!












3 ulasan:

~cekyah berkata...

muahahahah!
no make up make up ~
thumbs up la wehh :p

Maisarah Arkam berkata...

yeah , tp masalah nya asyik gmbar nie je .. korang letak la pic byk lagi ..

~cekyah berkata...

heee~nak tunggu aku hapdate utk gamba gamba ni,lepas PMR nanti lahhh :p