Sabtu, 31 Disember 2011

#SELAMAT TAHUN BARU 2012




salam sejahtera dan salam tahun baru :)
oraiitt , sempena tahun baru nie , mesti korang ada azam dan azim baru kan ?
aik ? apa kena mengena ngan azim pulak ni ? hehe
maybe azimat k0t ,.. haha pape jelaa .



oke , sempena tahun baru nie ... ermmm apa ek ?
entah la , dah tak taw pulak nak cakap apa . 
dahdah ,. merepekk pulak !
malam tadi kiteorang buat BBQ ? erm ,.. nyumnyumnyum ~


entah bape ekor ikan entah aku makan ~ ayam , sotong , udang !
huhu .. tapi kerang takdak yerr .., walaupun rumah depan lautt .
ngekngok , bajet saja kamoo ..
anyway , thanks la kat adik beradik ayah aku yg 
bersusah payah ajak aku n family joiinn . tapi , buat dekat rumah aku 
jugakk hehe .


whoaa .. next year PMR weii ! hmm . doakan ye korang 
supaya aku dapat buat yg terbaiikk .
usaha + doa + tawakkal
ermm .. kalau dah takdir dan jodoh tak kemana kan ?
eh ? yeke ? betul ke ?yelaa kott .. 



assalamualaikum ..
choww :)

Tiada ulasan: