Khamis, 29 Disember 2011

errkkk ~







oraiitt , nampak picca kat atas tuh ? nampak kan ? kalau tak haha pepaham la ye .
oke , arini aku sarapan makan apa ? yeah , spaghetti ! sedaapp . bak kata omputeh
delicious , scrumptious , haha !.. bagik pelajar2 tingkatan 2 maybe taw and kenai kot
perkataan tuh ! 



sapa nak ? angkat tangan tinggi tinggi . oke , stop ! ada bau . hek-3
kidding jelha geng . eh ! geng ? pape jelha asalkan aku bahagia . huhu
erm , korang sarapan apa ari ni ? mesti lagi speciall en ? takpe2 tak kesah pun
special ke tak janji sarapan . disebabkan spaghetti tu sedap sangat , ada
la budak sorang ni makan entah bape kali tambah tah , pelik betul aku !




dah pulak tuh ! lepas makan tak buat aktiviti pape pulak , PERGH .. 
memang boroiii abeh la . nak taw sape ?KLIK SINI tu la dia adik aku ,
kalau bab makan ni bagik jelaa kat dia memang tong sampah , tak paham
betul aku dengan dia nie . Entah apa entah yang dia nak sampai makan macam
tu sekali , kalau boleh sarapan just untuk dia je 3 pinggang ada .. eh ! 
pinggan laa ~ hehe 



aduhaiii , penat aku merapu + melalut + merepek nie .
ha ,! jangan lupa la komen yerrkk ..
korang kan baik . (cet , baru nak puji) haha .. guhgau je .



tata ~ assalamualaikum .
jumpa lagi .

1 ulasan: