Khamis, 22 Disember 2011

awak baik ?




sape nak sihat ? aku da bape ari tak makan nasi ni ?
err .. hehe mesti ko cakap diet an ? huh !
sorry la wei takde istilah dietdalam hidup aku taw .
Jom klik sebab tu la . tak suka aku diet2 ni
aku pun tak taw .


mesti cakap aku gemokss an ? tak kesah la .. aku lagi suka !
pelik ==" Biasa jewr haha !
buang masa . keh-3 , aku memang macam ni .
agak ngengg ~ shut ! bising je .
tak suka ?! ada tanda pangkah kan kat atas ? try tekan ..
HAHA ! kesian ..


Tengok sini cantekk woo ! jeless nye ..
grr .. dia sape ? kawan aku la ye pun . hek-3
comel kan ?? baik angguk , kalau tak aku tukar yang lain .
Bertukar ha , kan da tukar ! tu la korang .
ish3 .. kesian la dia .


tak baik nyeee ~ mintak maaf balik ..
ahh ! pedulik apa , mintak maaf gak .
ermm .. tak berhati perutt !

1 ulasan: