Sabtu, 10 Disember 2011

                                                                      assalamualaikum

uit2 .. erm , ari ni penat sangat wei ! tau tak kenapa ? tak tau kan .. ni nak bagi tau la ni ..
sebelum tu tengok ni haha .. macam tu la ! oke2 , aku citer sekarang .
Dah seminggu aku tido pukul 2 pagi tau ,. sebab apa ? semua ni angkara
budak ni sebab dia la aku tido lambat tau tak .
Kat dalam bilik melayan dia dah macam pakwe mesej  je kerjanya .
abeh kedit aku tengok

oke . stop citer pasal dia .. aku penat la baru balik kenduri kawen !
kat mana tak yah cakap la , dekat je melaka ..
tak best pun .. bukan nya aku pegi jalan-jalan mana2 pun
pegi balik .

babai

Tiada ulasan: